INDIA-prosjektet

Høsten 2011 fikk jeg personlig anledning til å prøve meg i skolen igjen - etter mange år som selvstendig næringsdrivende.
Ved Stavset skole får jeg anledning til å bruke de egenskapene jeg har - på mange forskjellige måter. 
Noe jeg er veldig glad for.
Å bli leder av INDIA-prosjektet ved skolen synes jeg var veldig spennende og faktisk litt ekstra utfordrende. Jeg tok sjansen og hoppet uti det. 
Man må jo strekke seg litt - og denne oppgaven blir nå til det som jeg gjør den til.
I Januar 2012 fikk jeg anledning til å reise til INDIA og se den skolen og Organisasjonen CWC - som vi på Stavset skole samarbeider med. 
Jeg ble overrumplet av alle inntrykkene - og denne bloggen skal hjelpe deg å forstå alt som foregår i hodet mitt nå. 
For INDIA er et land man lett forelsker seg i - og etter reisen tenker jeg på alt som jeg opplevde der - dag og natt! 

Det aller "største" minnet jeg har - er faktisk de enorme elefantene. Kor fantastisk var det ikke å ri på et slik stort dyr! 
Men det - og mere til - skal jeg komme tilbake til - senere i denne bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer blir lest før visning på bloggen.